November 21, 2023 One Year After the Federal Labor Court’s Decision on the Obligation to Record Working Hours – Latest Developments in this Area and in the Field of Working Time Organization Event Details
November 21, 2023 Ein Jahr nach der Entscheidung des BAG zur Aufzeichnungspflicht der Arbeitszeit – neueste Entwicklungen hierzu und im Bereich der Arbeitszeitgestaltung Event Details
November 16, 2023 Implementation of the European Whistleblower Directive in Germany – Employers Need to Act by December 17, 2023 Event Details
November 16, 2023 Umsetzung der europäischen Whistleblower-Richtlinie in Deutschland – Handlungsbedarf für Arbeitgeber bis zum 17. Dezember 2023 Event Details
July 14, 2022 The EU Working Conditions Directive: New Obligations for German Employers Event Details
July 14, 2022 Umsetzung der EU-Arbeitsbedingungenrichtlinie: Was Arbeitgeber jetzt tun müssen Event Details
November 24, 2021 3-G-Regel am Arbeitsplatz und Homeoffice-Pflicht – was Arbeitgeber jetzt beachten müssen Event Details
July 23, 2020 EU-U.S. Privacy Shield Struck Down: An Update for U.S. Employers With Employees in the EU and UK Event Details
April 21, 2020 COVID-19: Reduction of working hours, pay cuts and employment issues in Germany – Short-Time Work and other measures German employers can take to react to the current crisis Event Details
March 24, 2020 Webinar: Covid-19 – Arbeitsausfall und Arbeitsrecht: Kurzarbeit und weitere Möglichkeiten, wie Arbeitgeber auf die aktuelle Situation reagieren können Event Details
November 28, 2018 Webinar: Top Secret – The Protection of Trade secrets in the US and in Europe under the new European Directive Event Details
June 5, 2018 Webinar: A Global Perspective for U.S. Employers: Understanding Employment Laws in Germany and the U.K. Event Details